Counting down the days! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Deborah en Karlijn - WaarBenJij.nu Counting down the days! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Deborah en Karlijn - WaarBenJij.nu

Counting down the days!

Door: Deborah en Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Deborah en Karlijn

11 Januari 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Hallo allemaal!

Over een week vertrekken wij naar Ghana. Hier gaan wij werken in het weeshuis Mum's care in het plaatsje Senya Beraku. Het ligt in het zuiden van Ghana aan de kust.

De laatste dagen trekken wij nog naar het oosten , tegen de grens van Togo om daar de buurt te verkennen.

Hier kunnen kunnen jullie onze verhalen volgen, mits we ergens internetverbinding hebben ;)

We hebben er ontzettend zin in!!
Laten jullie een reactie achter voor ons :)

• 14 Januari 2014 - 18:08

Sarina:

Heel veel plezier dames, en Togo is natuurlijk ook helemaal de bomb ;-)

• 14 Januari 2014 - 18:11

Ilse:

goede reis dames doe Ghana de groeten van mij !!

• 14 Januari 2014 - 18:17

Anneloes:

Hoi Deborah en Karlijn, spannend! Nog een paar nachtjes en dan zitten jullie in het vliegtuig! Geniet ervan en heel leuk dat jullie dit hebben gemaakt zodat wij met jullie mee kunnen genieten. X Anneloes

• 14 Januari 2014 - 18:52

Connie:

Heel veel plezier dames, geniet ervan....zou een erg mooie ervaring worden! Groetjes,
    Connie

• 14 Januari 2014 - 19:34

Marja Van Egmond:

Wauwwwwww! Wat spannend allemaal, geniet ervan hoor!, Ik ga jullie op de voet volgen! Nogmaals veel plezier!

• 14 Januari 2014 - 20:18

Jeannet Duijvestijn:

veel succes en plezier.

• 14 Januari 2014 - 21:14

Anneke Van Der Klaauw:

goede werkomstandigheden vcoor jullie ,misschien kunnen jullie nog een eigen steentje bijdragen .met elkaar spelen jullie het k jlaar .kus en een knuffel ....succes hoor

• 14 Januari 2014 - 21:43

Deborah En Karlijn:

Hoi Anneke van der klaauw... jou naam zegt ons niets, waar kennen we je van?

• 15 Januari 2014 - 11:21

Annemiek:

Spannend, leuk!! Heel veel plezier en succes!

• 15 Januari 2014 - 22:05

Francisca :

Heel veel plezier dames! Zet m op!

• 18 Januari 2014 - 10:16

Ingrid Snijders:

jullie zijn vertrokken vandaag! Maak er een indrukwekkende reis van waar je nog vele jaren op terug kan kijken Alle liefs en goeds mama ingrid

• 18 Januari 2014 - 11:17

Ank De Regt:

Een goede reis. Geniet ervan en wees voorzichtig.
    groetjes mama/Ank

• 19 Januari 2014 - 12:16

Bianca:

Hoi hoi dames,
    Ondertussen aangekomen... Geniet en veel succes met alles leuk om jullie verhalen te lezen :) liefs bianca

• 19 Januari 2014 - 14:30

Monique De Bruijn:

Hoi Karlijn en Deborah,

Super wat jullie gaan doen.
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad.
    Maak er wat van daar!

Groetjes van : Kees, Monique,Rick,Jamie en Mike

• 19 Januari 2014 - 14:31

Jeanne Donk:

Hoi Karlijn en Deborah,
    Zal jullie op de voet volgen.
    Groetjes Jeanne en Peter

• 19 Januari 2014 - 17:01

Godwin:

Hoi Schat,

Ik ben blij om te weten dat jullie hebben een goede reis gehad. Het wordt een mooie ervaring voor jullie. Voorzichtig en heel veel plezier xxx

• 21 Januari 2014 - 20:25

Sjoerd De Regt:

Hier een smsje van Karlijn:
    Internet werkt nog niet . We zijn in het weeshuis...echt helemaal afgelegen . Kindjes willen alleen maar knuffelen maar zijn niet zo schoon. Niemand legt ons iets uit hier...dat is wel een beetje vreemd . Hopelijk heb ik snel Internet dan stuur ik fotos. Bloedheet! karlijn

• 21 Januari 2014 - 23:35

Tante Christien En Ome Wim:

We vinden het heel stoer en goed Karlijn, wat je daar doet.
    Pas goed op jezelf. En een leuke tijd toegewenst. Groetjes Wim en Christien.

• 22 Januari 2014 - 13:56

Sjoerd De Regt:

Godwin heeft met Karlijn gesproken en verteld het volgende:
    Net gesproken met Karlijn en alles gaat goed met hun. 6 uur vanochtend wakker geworden, kinderen gedouched, eten gegeven, hun kamer schoon gemaakt en nu een beetje rust want het is warm daar. Later gaan ze naar winkel met paar van de kindjes. Ook komen er nog 2 meisjes vandaag. Een van de meisjes komt uit nederland en de andere uit Duitsland. Dan zijn ze intotaal met 7 meisjes. Karlijn heeft nog steeds geen internet maar ze gaat vandaag of morgen een internet cafe zoeken met de meiden.

• 22 Januari 2014 - 16:59

Patricia Verkuijlen:

Wat fijn te lezen dat de reis goed gegaan is! Vol verwachting klopt mijn hart om jullie verhalen te lezen. Ben echt trots op jullie dat jullie dit gewoon maar even doen ;)
    Dank je wel Sjoerd en Godwin voor de update! Begon me al lichtelijk zorgen te maken. Maar ja Afrika is Afrika, ik had het kunnen weten.

Verslag uit: Nederland, Bergen op Zoom

Deborah en Karlijn

Hallo! Op 18 januari gaan wij voor 3 weekjes naar Ghana. We gaan hier vrijwilligerswerk doen in het weeshuis Mum's Care children's home in het zuiden van Ghana. Het ligt een uurtje rijden van de hoofdstad Accra in het plaatsje Senya Bereku. Hier wonen 35 kindjes in de leeftijd van 0 tot 11 jaar. Het weeshuis ligt erg afgelegen en mist de nodige faciliteiten. Dankzij vrijwilligers is er al veel gerealiseerd in het weeshuis. Hopelijk kunnen wij ook ons steentje bijdragen! Groetjes, Deborah en Karlijn

Actief sinds 13 Nov. 2013